Słońce znów zaświeci się dla Iskierki

150x110

Ruszyła II edycja akcji charytatywnej marki Kolastyna i drogerii Rossmann.

Wielkim sukcesem zakończyła się ogólnopolska akcja "Słońce dla Iskierki" zorganizowana przez Kolastynę i drogerie Rossmann w 2015 roku. Jesienią dzieci z chorobą nowotworową wraz z rodzinami pojechały na górską przygodę do Karpacza, a już 3 lipca 2016 roku wypływają ze Sztynortu na tygodniowy rejs po pięknej Krainie Wielkich Jezior Mazurskich.

Dzięki środkom pozyskanym z akcji udało się zakupić sprzęt medyczny: 2 pompy infuzyjne do podawania chemioterapii i 3 skanery naczyniowe zmniejszające ból i stres maluchów przy pobieraniu krwi, które funkcjonują już w Górnośląskim Centrum Zdrowia Dziecka w Katowicach, Chorzowskim Centrum Pediatrii i Onkologii oraz w Szpitalu Klinicznym nr 1 w Zabrzu. Po wakacjach ukaże się również wyjątkowe wydawnictwo pt.: "ZDROWE JedzOnko", zawierające przepisy i praktyczne porady dot. zdrowego żywienia oraz profilaktyki onkologicznej na bazie doświadczeń i warsztatów kulinarnych współorganizowanych przez fundację w szpitalach dziecięcych.

"Udało się odpowiedzieć na różnorodne potrzeby - systemowo, czyli tak jak od lat działa Iskierka. To też przykład współpracy z biznesem, który opiera się na procesie, słuchaniu potrzeb i wymianie doświadczeń. Bardzo nas cieszy takie wspólne, mądre pomaganie" - tak podsumowała pierwszą edycję Prezes Fundacji Iskierka, Jolanta Czernicka-Siwecka.

Tego lata słońce znów jest po naszej stronie, bowiem ruszyła II edycja akcji. Kupując w drogeriach Rossmann "słoneczne produkty" Kolastyny  (kremy, olejki, balsamy do bezpieczniejszego opalania) oznaczone logiem Iskierki przekazuje się złotówkę na pomoc chorym dzieciom.

Celem jest zebranie środków na:

Przebieg akcji można obserwować TUTAJ.

"Słońce dla Iskierki to spontaniczna akcja zrodzona z potrzeby serca, by spróbować wesprzeć tych, którzy potrzebują pomocy. Od dłuższego czasu zastanawialiśmy się nad nadaniem formy naszym intencjom, spotkanie z Panią Prezes Fundacji i ogromne zaangażowanie jej pracowników było dla nas inspiracją. Produkty do opalania kojarzone są z wypoczynkiem i radością, dzięki akcji ich zakup przez konsumentów nabrał dodatkowego wymiaru - takim prostym gestem można wyrazić wsparcie, które okazało się dla Iskierki bardzo wymierne. Dziękujemy wszystkim klientom drogerii Rossmann, którzy przyłączyli się do naszej inicjatywy" - Patrycja Abram, brand manager marki Kolastyna.

"Rossmann jest firmą przyjazną rodzinom, dzieciom. Do nich adresowana jest np. nasza karta Rossnę!. Nie zapominamy jednak o tych, których los chwilowo dotknął, ale którzy - głęboko w to wierzę - poradzą sobie z chorobą i za jakiś czas będzie już ona dla nich jedynie mglistym wspomnieniem. By ta walka była łatwiejsza potrzebne jest wsparcie i my, a przede wszystkim nasi klienci takie wsparcie chcemy dawać" - powiedziała rzeczniczka Rossmanna Agata Nowakowska.

Relacja z I edycji akcji jest dostępna TUTAJ.


dostarczył infoWire.pl